Pracując na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta, staniesz się częścią polskiego team'u. Do Twoich zadań będzie należała telefoniczna obsługa klientów Lufthansy, w tym pomoc w rezerwacji lotów oraz przy ich odwołaniu, a także odprawie on-line
Szczegóły oferty do pobrania w załączniku!
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe: mile widziane
- Znajomość języków: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (B2) i biegła znajomość języka polskiego
- Umiejętność efektywnej komunikacji, pracy w grupie oraz chęć do zdobywania nowych umiejętności
- Elastyczność i odporność na stres
- Umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office
- Wysokość pensji brutto: 26.300,00 CZK/miesiąc
wprowadził:
Dagmara Wilczyńskautworzono:
15-07-2020ostatnia modyfikacja:
07-09-2021
Strona główna
Poprzednia
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się