DWUP - Eures- Banerek [ v 02 d ].jpg
logo1n.png
logo2.png
Kontakt Online
baner-2-like.jpg
Baner RPO II.jpg
baner yfej3.jpg
Opcje zaawansowane
Specjalista ds. wsparcia klienta z biegłym...

Zakres zadań: obsługa klienta i wsparcie IT w języku niemieckim i angielskim, rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie problemów informatycznych, konsultacje w sprawie funkcjonowania oprogramowania i komputerów, śledzenie wszystkich mogących pojawić się problemów, wdrażanie rozwiązań w przypadku eskalacji problemów

 

Szczegóły oferty do pobrania w załączniku!

 

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) informatyka lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe: wymagane w pracy na stanowisku obsługi i wsparcia klienta,
  • Znajomość języków: niemiecki - biegły w mowie i w piśmie (C2); angielski - wyższy średnio zaawansowany w mowie i w piśmie (B2)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Gotowość do przeprowadzki na Teneryfę
  • Wysokość pensji brutto: 17.000,00 Euro/rok
wprowadził: Dagmara Wilczyńska
utworzono: 26-11-2019
ostatnia modyfikacja: 26-11-2019
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się