DWUP - Eures- Banerek [ v 02 d ].jpg
logo1n.png
logo2.png
Kontakt Online
baner-2-like.jpg
Baner RPO II.jpg
Opcje zaawansowane
Pracownicy ds. sprzedaży rezerwacji hoteli i obsługi...

Zakres zadań: Praca w call center. Przyjmowanie rezerwacji, dokonywanie zmian i odwołań w sieci hoteli Marriott. Zapewnienie kompleksowej, wysokiej jakości obsługi klienta, zgodnie z polityką, wytycznymi i procedurami hotelu. Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Indywidualne podejście do gości - uwzględnienie ich potrzeb i wymagań, prezentowanie różnych opcji i możliwości rezerwacji. Wyjaśnianie gwarancji, specjalnych cen i zasad anulowania rezerwacji.

 

Szczegóły oferty do pobrania w załączniku!

 

  • Wykształcenie: brak wymogów.
  • Doświadczenie zawodowe: Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej, sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Znajomość języków: niemieckii i angielski – biegły w mowie (C2)  i zaawansowany w piśmie (C1)
  • Wysokość pensji brutto: 22 000,00 Euro/rocznie. Pracodawca pokrywa koszty przejazdu, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, duże zniżki na pobyt w hotelach Marriott dla pracowników, ich rodzin i przyjaciół, pokrycie kosztów relokacji.
wprowadził: 
utworzono: 07-08-2018
ostatnia modyfikacja: 07-08-2018
Strona główna
Powrót
Drukuj
Pobierz PDF
Wypowiedz się